Artikelen welke niet direct op voorraad zijn, worden bij bestelling directvoor u doorbesteld bij onze leveranciers.
U dient er rekening mee te houden dat de door leverancier berekende verzendkosten of kleine order-toeslagen aan u worden doorberekend.
Na het ontvangen van uw bestelling, worden dergelijke kosten per e-mail aan u doorgeven.
Omdat u uw bestelling bij een vestiging naar keuze afhaalt, betaalt u géén extra bezorgkosten! Bovenop de toch al laagste prijs, is dat dubbel voordelig inkopen!
algemene Voorwaarden:
Deze voorwaarden behoren bij de website van Algemene Handelsonderneming Bomij BV, hierna te noemen de verkoper of Bomij. De Handelsonderneming Bomij BV is ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Amsterdam onder inschrijfnummer 33108861.
contact:
Onze klantenservice staat klaar om u snel en goed te ondersteunen.
U kunt ons bereiken via e-mail, post, fax of telefoon.
Algemene Handelsonderneming Bomij BV
Postbus 349
1620 AH HOORN
TEL : 0229 - 24 11 44 (hoofdkantoor)
Telefonisch bereikbaar tussen 08.00-17.00 uur op maandag t/m vrijdag.
Mochten wij niet bereikbaar zijn, kunt u contact opnemen met een vestiging bij u in de buurt.
Voor vragen of informatie kunt u ons mailen via het contactformulier. of rechtstreeks mailen naar website@bomij.nl
Algemene Handelsonderneming Bo-Mij BV.
KVK nummer: 33108861 te Amsterdam
Diodeweg 5
1627 LL HOORN
BTW nr: NL 007490884B01
Rekeningnummer Bo-Mij BV:
ING.698160169
IBAN:NL63INGB0698160169
BIC: INGBNL2A
internet klant worden:
Omdat wij onze internetprijzen ongekend laag houden, zijn deze alleenbesdoeld voor de zakelijke markt (business to business / B2B). Op onze website kunt u gratis en vrijblijvend een website- account aanmaken. Met uw inloggegevens welke wij u vervolgens na toetsing direct per e-mail toesturen, kunt u uw bestelling plaatsen en volgen. Tijdens het aanmaken van een account, kunt u gemakkelijk een vestiging kiezen waar u hoofdzakelijk zaken mee wilt doen. Uiteraard kunt u bij iedere bestelling alsnog een andere vestiging kiezen.
Overige voordelen voor de internet klant:
Nadat u een website- account hebt aangemaakt, ontvangt u tevens en gratis onze wekelijkse nieuwsbrief waarin wij informeren over onze nieuwste internet aanbiedingen; de zogenaamde SuperDeal van de week!
een bestelling plaatsen:
Nadat u een product hebt gekozen, selecteerd u een vestiging waar u de bestelling wilt plaatsen. Dit kan de (standaard) vestiging zijn die u tijdens het aanmaken van uw webaccount hebt aangegeven, of één van de overige vestgingen. Wanneer wij uw bestelling hebben ontvangen, voorzien wij u direct van een elektronische bevestiging met daarin een ordernummer.
Tevens informeren wij de opdrachtgever wanneer de goederen klaarliggen op de gekozen vestiging. Op de website kunt u met behulp van uw inloggegevens, gemakkelijk de status van uw bestelling volgen. De afhaler dient altijd het ordernummer te overleggen bij het afhalen van zijn bestelling.
uw bestelling afhalen of laten bezorgen:
In beginsel kunnen bestellingen alleen afgehaald worden in een,- door de opdrachtgever gekozen,- vestiging. De getoonde internet prijzen zijn zó laag, dat deze goederen niet kunnen worden bezorgd. Bomij beschikt over vestigingen / afhaalpunten door heel Nederland. U bespaard onze vracht,- en behandelingkosten en kunt zo veilig afrekeningen in onze winkels.
Mocht de opdrachtgever onverhoopt niet in de gelegenheid zijn om een bestelling af te halen, dan kunnen wij deze alsnog laten bezorgen door de eigen,- of externe bezorgdiensten. De (vracht)kosten ervan, worden vooraf bepaald om vervolgens doorberekend te kunnen worden aan de opdrachtgever.
bezorgkosten:
Het is aan Bomij te kiezen met welke vervoerder uw bestelling zal worden verzonden. Uiteraard kiest Bomij altijd voor een vertrouwd, snel en goedkope vervoersbedrijf. In eerste instantie zal Bomij gebruik maken van haar eigen transportdiensten. De kosten kunnen per bestelling, gewicht of volume wijzigen doch zullen vooraf aan u worden doorgegeven.
minimale afname en overige bestelvoorwaarden:
Wij verkopen alleen volle verpakkingen zoal aangegeven staat bij het artikel. Er zijn geen voorwaarden aan de grootte van uw bestellingen. Daarnaast berekend Bomij geen administratie,- of kleine orderkosten door.
In een uitzonderlijk geval kan Bomij na het ontvangen van een opdracht verzoeken om een aanbetaling. De doorgegeven leveringtermijn kan nimmer gelden als fatale termijn, tenzij nadrukkelijk is overeengekomen.
afrekenen:
Indien u door ons voorzien bent van een zgn. debiteurennummer, koopt u op rekening en betaald u achteraf (doorgaans per automatische incasso). In onze winkels kunt u betalen met Euro's, PIN of CHIPKNIP. Uiteraard is het mogelijk om uw betaling vooraf over te maken. Bij bezorging van goederen betaald u kontant aan de berzorger.
prijzen:
Alle genoemde prijzen zijn netto, hetgeen impliceert dat extra kortingen uitgesloten zijn. De prijs die wij u tonen, is de prijs die u uiteindelijk betaalt (exclusief eventueel bijkomende vrachtkosten)
Onze prijzen vermelden wij zowel inclusief BTW, alsmede exclusief BTW.
De prijzen op de website www.bomij.nl zijn altijd actueel doch veranderbaar. Indien zich na het plaatsen van uw bestelling een prijswijziging voordoet, hanteren wij toch de prijs zoals deze was aangegeven tijdens het doen van uw bestelling. Problemen daarmee kunnen zich niet voordoen daar wij u en onszelf altijd direct van een bevestiging voorzien na het plaatsen van een bestelling. In dat uitzonderlijke geval zal altijd het voordeel van de klant voorop staan.
garantie:
Bij Bomij bieden wij een ongekende hoge service, daarnaast stellen wij alles in het werk om uw opdrachten zo goed, zo snel, en zo compleet als mogelijk te uit te voeren. de kwaliteit van onze goederen worden zowel in ons distributiecentrum als in onze winkels op meerdere momenten gecontroleerd.
Op al onze goederen geven wij standaard 1 jaar garantie, tenzij anders aangegeven bij het product. In sommige gevallen kan een producent de garantie verlengen bij wijze van actie of uitzondering.In alle gevallen zal Bomij haar klant dermate van dienst trachten te zijn opdat deze probleemloos kan genieten van de aankopen.
Wij zullen eventuele problemen omtrent uw aankopen dan ook altijd direct voor u trachten op te lossen! Koper dient in het geval van correspondentie de aankoop altijd te kunnen bewijzen d.m.v. een betaalbewijs of afleverbon zoals door ons afgegeven. Mocht een filiaal u niet meteen of niet naar wens van dienst kunnen zijn, vragen wij u contact op te nemen met het hoofdkantoor te Hoorn (adresgegevens op de website beschreven in de rubriek "contact").
De Onderneming Bomij BV staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in det aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.
Op alle overeenkomsten waarop deze voorwaarden toepasselijk zijn verklaard, is het Nederlands recht van toepassing.
retournering, afkoelingsperiode en herroepingsrecht:
Bij de aankoop van producten heeft de opdrachtgever de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgaaf van reden te ontbinden gedurende tenminste 8 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de opdrachtgever.
Tijdens deze termijn zal de opdrachtgever zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. De opdrachtgever zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan Bomij retouneren, conform de door Bomij verstrekte redelijke en duidelijk instructies.
bestelling wijzigen of annuleren:
Wilt u een reeds geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Dat kan! Neem dan direct contact met ons op. U kunt ons bereiken op nummer 0229-241144 of per e-mail.
Heeft u reeds de bevestiging ontvangend dat uw bestelling in behandeling is? Dan kunt u uw wens tevens op bovenstaande wijze kenbaar maken. Het annuleren of weigeren van een bestelling is kosteloos.
klachtenprocedure:
In het geval van een geschil, dient de u eerst contact op te nemen met Bomij BV, door per post,- fax,- e-mail of iedere andere vorm van schriftelijke communicatie uw klacht uiteen te zetten. Bomij BV zal binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst van de klacht, deze afhandelen. Wanneer het Bomij BV niet lukt, of niet lijkt te lukken om de binnengekomen klacht niet binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen zult u hier direct schriftelijk van op de hoogte worden gesteld. Eveneens zal hierbij een schatting worden gegeven van de te verwachten overschrijding van de klachtenafhandeling. Geschillen worden voorgelegd aan de bevoegd rechter.
* aanvullende regelgeving het inleveren van afgedankte (elektrische) apparaten:
I. afgedankte artikelen inleveren:
Wanneer u bij Bomij B.V. een nieuw elektrisch product koopt ter vervanging van uw oude product, bijvoorbeeld een nieuwe boormachine ter vervanging voor uw oude boormachine, of een nieuwe zaagtafel ter vervanging voor uw oude zaagtafel), dan kunt u uw oude elektrische product bij Bomij B.V. inleveren. Deze regeling geldt ook voor elektrische apparaten waarvoor geen verwijderingsbijdrage in rekening wordt of is gebracht.
II. hoe kunt u uw oude apparaat afdanken bij Bomij B.V.?
Wanneer u een artikel via een van onze vestigingen of middels de website koopt en hiervoor uw oude gelijksoortige artikel wilt inleveren, dan dient u hiervoor naar een van onze filialen te gaan. U laat uw aankoopfactuur zien en onze medewerkers zullen uw oude gelijksoortige product kosteloos innemen.
III. wat zijn de voorwaarden?
Aan deze regeling zijn een aantal voorwaarden verbonden:
* Het product dat u inlevert is gelijksoortig aan het product dat u bij Bomij B.V. nieuw aanschaft;
* Het product dat u inlevert is schoon en leeg;
* U dient aan te tonen dat u een nieuw product ter vervanging van het oude product heeft aangeschaft. Wanneer u een artikel via internet heeft gekocht, neemt u de factuur (niet de pakbon!) mee naar de winkel, zodat onze medewerkers kunnen zien dat u het nieuwe product reeds gekocht heeft.
U kunt uw oude apparaat natuurlijk ook inleveren bij uw gemeente!
Bo-mij social media